چگونه با ۱۴ حرکت ورزشی قدی بلند داشته باشیم؟



چگونه با 14 حرکت ورزشی قدی بلند داشته باشیم؟

 

 

  • چگونه با 14 حرکت ورزشی قدی بلند داشته باشیم؟
    حرکات 1 تا 5

    ۱. حرکت گربه و گاو:

    این حرکت با نام حرکت «گربه و سگ» نیز شناخته می‌شود و بدن شما را در دو حالت تعداد سانتی‌متری کش می‌آورد. حالت نخست : زانوها روی زمین به صورت گربه میگذارید سپس کمر خود را به سمت بالا مانند رنگین کمان قوس دهید و سر خود را به سمت پایین بیاورید. تعداد ثانیه در این حالت بمانید؛ سپس نفس را به بیرون هدایت کـــرده و کمر را به سمت پایین آورید. در این حالت سر به صورت مستقیم قرار می‌گیرد. تعداد ثانیه‌ای نیز در این حالت بمانید و برای ادامه این حرکت، حرکتِ نخست را انجام دهید.


مشخصات

  • منبع: http://mataarsak.persianblog.ir/post/99
  • کلمات کلیدی: حالت ,باشیم؟ ,داشته ,ورزشی ,داشته باشیم؟ ,بلند داشته ,حرکت ورزشی ,بلند داشته باشیم؟
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

عکس آقای خامنه ای

آخرین جستجو ها